sreda, 20. december 2017

Igrač ni nikoli preveč

Kakšne igrače ste kupili otroku nazadnje za rojstni dan ali ob kaki drugi priložnosti? Kar pomislite in se poskusite spomniti. Fantku avtomobil na daljinsko upravljanje in punčki set za izdelavo zapestnic, kajne? V resnici se veliko staršev prav dobro spomni, kaj so otroci dobili za novo leto ali ob kaki drugi priložnosti, vendar pa niso povsem prepričani ali igrače sploh še potrebujejo. Moja prijateljica je že pred leti rekla, da igrač otrokom ne kupuje več, da niti drugim ne pusti, da jih kupujejo, saj imajo že preveč.


Naj se igrajo, zabavajo in tudi učijo hkrati


V resnici jih ni preveč prav nikoli! A spodbujati je potrebno naše male nadobudneže, da se z igračami v resnici igrajo in jih nimajo samo zato, da jih pokažejo prijateljem ali sorodnikom, se z njimi pohvalijo, potem pa obtičijo v omari. Igrače so še posebej dobre takrat, ko so edukativne in ko imajo to vrednost, je to skoraj tako, kot če bi ob otroku stal učitelj in ga poskušal nekaj naučiti. Le da je za otroka bolj zabavno in tako naj tudi ostane. Kadar sam kupujem darila za otroke, se vedno najprej vprašam, kakšna igrača se mi zdi koristna. Okvirno že vem, kaj je mojim otrokom všeč ali pa tistim, ki jim moram darilo kupiti. Ko naredim nabor nekaj po mojem mnenju najboljših igrač, pa se z otrocmi sprehodim po trgovini, da si igrače ogledajo tudi sami. Razložim jim katere nimajo dodane vrednosti in jim bodo kmalu postale dolgočasne, čeprav so jim morda všeč in so jih videli pri prijateljih. Potem je izbor že skoraj narejen. Otroci se odločijo med tistimi, ki sem jim jih nekako izbral, sam pa se potem cenovno odločim do kod sežem in jim poskušam kupiti tisto, kar si želijo. Tako smo na koncu vsi zadovoljni. Otroci vedo zakaj so nekatere igrače boljše od drugih, natančno tudi vedo katere so jim všeč in kaj vse lahko z njimi počnejo. Sam vem, da sem jim kupil eno od tistih, s katerimi se bodo igrali še dolgo časa, po drugi strani pa sem ustregel tudi njihovi želji. Vidite, darila za otroke sploh ni tako težko izbrati, seveda pa je potrebno malce truda, včasih tudi malce prepričevanja, diplomacije in dovolj trme, da zmagate nad otrokovo trmo. Jaz zmagam vedno, na koncu pa smo vsi srečni. Vem, da imajo otroci kvalitetne igrače, najbolj pa sem vesel, ko jih slišim komu reči, da imajo najboljše igračke na svetu. Takrat vem, da smo vsi skupaj dobro opravili svoje delo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar