ponedeljek, 21. maj 2018

Strategija komuniciranja zajema tudi poslovna darila

Za neko znano podjetje sem morala urediti strategijo poslovanja z najpomembnejšimi strankami. Del komunikacijske strategije so seveda zavzemala tudi poslovna darila. Poleg načina komuniciranja, določitve procesov komuniciranja in protokolov ob določenih dogodkih ter promocije naše blagovne znamke, sem morala v obzir vzeti tudi koncept poslovnih daril. Določiti je bilo potrebno komu so poslovna darila namenjena, ob katerih dogodkih se jih podarja, v kakšni vrednosti se jih nabavi, katere stvari so smiselne kot poslovna darila in podobno.

Poslovna darila - ročne ure
Ročne ure so zelo primerna poslovna darila



Strategija je terjala kar nekaj dela. Poznati je potrebno koncept poslovanja podjetja, poslanstvo in vizijo ter vrednote podjetja izraziti tudi skozi poslovna darila.

Komu so poslovna darila namenjena?

Poslovna darila so v glavnem namenjena večjim poslovnim strankam večkrat letno oziroma večkrat v obdobju skupnega sodelovanja. A vsekakor poslovna darila niso namenjena le njim, temveč tudi ostalim manjšim poslovnih strankam ob določenih, skrbno izbranih dogodkih.

USB ključ kot poslovno darilo
Poslovna darila Habeco: USB ključ

Ti dogodki so večinoma kakšne konference, seminarji, okrogle mize, sejmi in predstavitve na eni strani ter tudi ob posebnih delih leta (prazničnem času) na drugi strani. Vrednosti poslovnih daril se razlikujejo glede na to ali gre za večjo stranko oziroma poslovnega partnerja ali ne. Poudariti je potrebno, da se poslovna darila podarjajo ne le strankam, ampak tudi partnerjem, s katerimi želimo vzpostaviti ali nadaljevati dobro sodelovanje tudi v prihodnosti.

Poslovna darila za širšo javnost

Poslovna darila se lahko ob določenih dogodkih podarja tudi širše, na primer udeležencem dogodka ali novinarjem. Običajno se v takih primerih pripravi manjše pakete (kot darila, nahrbtnike, torbe ali darilne vrečke), ki sicer niso visokih finančnih vrednosti, a vseeno niso zanemarljive.



Najbolj pogosta poslovna darila v zadnjih letih pri nas so predvsem pisarniški material, računalniški pripomočki, oblačila ali drugi dodatki (na primer kape), torbe, brisače, manjši promocijski izdelki (vžigalniki, obeski za ključe, pisala itd.) ali celo kaj iz področja kozmetike in zdravje. Idej je zelo veliko, premisliti moramo, kaj bo najbolje odražalo poslanstvo podjetja. Na promocijski material oziroma poslovna darila pa je zelo pomembno natisniti prepoznavni znak oziroma logotip podjetja in na ta način širiti dobro ime ter prepoznavnost organizacije tudi širše, ne le pri poslovnih partnerjih in strankah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar